Aplikace „Hlášení chyb“ pro mobilní zařízení
19.07.2019
Aplikace „Hlášení chyb“ pro mobilní zařízení
Připomínky ke kvalitě produktů Zeměměřického úřadu (např. ZABAGED®, Základní mapy, ortofoto), zejména nesrovnalosti mezi znázorněním objektu v mapě a skutečným stavem, lze nyní nahlásit i přímo z terénu, prostřednictvím zjednodušené verze webové aplikace Hlášení chyb, přizpůsobené pro ovládání na obrazovkách mobilních zařízení.
Přístup k nahlášení problému je možný přímo z mapového klienta Geoprohlížeč pro mobilní zařízení - https://geoportal.cuzk.cz/mapycuzk, a to z nového odkazu „Hlášení chyb“. Mapová kompozice i zájmové území zůstanou při přechodu do aplikace pro nahlášení chyby zachovány.
Aplikace je v ověřovacím provozu. Připomínky lze zasílat na adresu podpora.zums@cuzk.cz.
Připomínky ke kvalitě produktů Zeměměřického úřadu (např. ZABAGED®, Základní mapy, ortofoto), zejména nesrovnalosti mezi znázorněním objektu v mapě a skutečným stavem, lze nyní nahlásit i přímo z terénu, prostřednictvím zjednodušené verze webové aplikace Hlášení chyb, přizpůsobené pro ovládání na obrazovkách mobilních zařízení.
Přístup k nahlášení problému je možný přímo z mapového klienta Geoprohlížeč pro mobilní zařízení - https://geoportal.cuzk.cz/mapycuzk, a to z nového odkazu „Hlášení chyb“. Mapová kompozice i zájmové území zůstanou při přechodu do aplikace pro nahlášení chyby zachovány.
Aplikace je v ověřovacím provozu. Připomínky lze zasílat na adresu podpora.zums@cuzk.cz.